Regulamin

 Szukaj
 FAQ
 Użytkownicy
 Grupy
 Chat
 Rejestracja
 Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup perkusji
Autor Wiadomość
bobi916 

Skąd: Niechanowo
Wysłany: 21-09-2016, 15:49   Zakup perkusji

Witam.

Chciałbym zakupić perkusję. Rozglądałem się tutaj wcześniej i otrzymałem kilka propozycji jednak stwierdziłem że warto w pierwszej kolejności pożyczyć perkusję pograć chwilę i stwierdzić że to jest instrument przy którym człowiek staje się szczęśliwy :) Udało się pożyczyć perkusję jednak przyszedł czas jej zwrotu i zakup własnej.

Budżet to max 3000 - 3500 zł ZA KOMPLET
Stan: Używana w dobrym stanie GOTOWA DO GRY
Przeznaczenie: głównie wesela

Proszę o oferty:

Myślałem nad taką ofertą:
http://www.olx.pl/oferta/...html#560963d226

Co powiecie o powyższym zestawie. Może ktoś z szanownych kolegów pomoże i ułożyć coś lepszego tańszego :D

Pozdrawiam Bartek.
 
 
Irekmisko 

Skąd: Gdansk
Wysłany: 22-09-2016, 09:55   Zestaw do 3500

Bebny ok, ale talerze to totalna porazka. Az smutne, ze ktos ma fajne garnki i psuje to wszystko podrzednymi blachami. Niestety, bebny to tylko polowa sukcesu, na porzadne talerze tez trzeba wydac troche pieniedzy. To lepiej zejsc z bebnami pietro nizej na jakos srednia klase - (z odpowiednimi naciagami mozesz duzo wyciagnac z fajnych bebenkow - najlepiej starsze z lat 80, 90- ych), dostaniesz fajny zestaw do 2000 zl i zainwestowac w fajne talerze wyzszej sredniej polki.

[ Dodano: 22-09-2016, 10:02 ]
P.S. Mam lakierowany Mapex Mars Pro - porzadna srednia klasa. Pelny zestaw z osprzetem gotowy do gry. Do tego nastepujace blaszki do gry w mniejszych pomieszczeniach.

Paiste Hi hat 505
Paiste 505 Ride
Paiste Sound Formula 16

Paiste 505 to wysoka srednia polka, Sound Formula to linia zawodowa.

Perkusja 1800 zl, blaszki 1400 zl.
 
 
grummer 


Pomógł: 2 razy
Skąd: Legnica
Wysłany: 22-09-2016, 10:46   Re: Zestaw do 3500

Ja bym rozważył ofertę Irekmirsko, moim zdaniem jest bardzo ok. Ten stary Mars Pro to bardzo fajne bębny. Zresztą sam posłuchaj:

https://www.youtube.com/watch?v=z9e0gRfS3pA

Blachy również niczego sobie. Paiste 505 to taki niby tańszy odpowiednik 2oo2, który dla mnie brzmi po prostu lepiej. Widocznie wolę ich jaśniejsze brzmienie niż 2oo2. Niby klasa średnia, ale brzmi zawodowo. Zdecydowanie lepsze niż Alphy, które rzekomo zastąpiły serię 1000, która z kolei zastąpiła 505. Paiste Sound Formula to półka pro. Obydwie serie już nieprodukowane.
_________________
Tama/Sabian/Zildjian ---> http://tiny.pl/gmk3l
 
 
Andrew 

Pomógł: 1 raz
Skąd: Wisła
Wysłany: 22-09-2016, 10:52   

Na wesela bier elektroniczną :)
[quote="Irekmisko"] ale talerze to totalna porazka[/quote)
Nie przesadzaj,są gorsze-no ale lepsze też,nie sądzę aby ktoś docenił dzwięk talerzy na weselach ;)
_________________
Pearl+Sabian
 
 
grummer 


Pomógł: 2 razy
Skąd: Legnica
Wysłany: 22-09-2016, 11:27   

[quote="Andrew"]Na wesela bier elektroniczną :)
Irekmisko napisał/a:
ale talerze to totalna porazka[/quote)
Nie przesadzaj,są gorsze-no ale lepsze też,nie sądzę aby ktoś docenił dzwięk talerzy na weselach ;)


Są gorsze, ale w tej cenie, którą proponuje gość, można już zdobyć blachy pro. Ten Pacific z tymi blachami i statywami to fajna opcja, ale za maks 2500.
_________________
Tama/Sabian/Zildjian ---> http://tiny.pl/gmk3l
 
 
Irekmisko 

Skąd: Gdansk
Wysłany: 22-09-2016, 19:01   Zestaw do 3500

Rzeczywiscie, mam ride 2002 i dla mnie jest troche za ciemny. 505 -ka w przeciwnoscie ma miekkie, jasne brzmienie. Taka uniwersalka, probowalem z nia grac tematy jazzowe i pieknie wyszlo. No i na mocniejsze granie tez git jak mocniej sie puknie w talerzyk. A 13-ka hi hat to tez piekna rzecz.
 
 
Xiviali 


Pomógł: 1 raz
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 22-09-2016, 19:25   

Ja sprzedaję bębny:
http://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1oQ4/
Ceny nieco niższe niż na olx.pl, a jakbyś kupił więcej to dodatkowy rabat ;)

Za shell + werbel 1000 zł, a za resztę spokojnie dokupisz porządny hw i blachy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Link sponsorowany: Istanbul Mehmet - talerze

Bannery reklamowe
DrumCenter.pl